
Składanie reklamacji na zakupione u nas urządzenia kosmetyczne
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji dołączony podczas zakupu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
W przypadku reklamacji towaru, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Naszym priorytetem jest zadowolenie klienta, dlatego każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie.
Z przyjemnością informujemy, że w sytuacji, gdy to możliwe, dopuszczamy się naprawy urządzeń. Nasi specjaliści ocenią, czy naprawa jest opłacalna oraz efektywna, a także czy spełnia standardy jakości.
Prosimy o przesłanie informacji dotyczących reklamowanego produktu, w tym dowodu zakupu oraz opisu problemu. Dzięki temu będziemy mogli szybko i sprawnie rozwiązać zgłoszoną sprawę.
Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy do skorzystania z naszych usług!
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ESTE Bartosz Pawlik
92-104 Łódź, ul. Zbójnicka 31A/7
4. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
ESTE Bartosz Pawlik
92-104 Łódź, ul. Zbójnicka 31A/7
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Uwaga! Zakupiony u nas sprzęt musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu.
Uwaga!
W PRZYPADKU ZAKUPU PRODUKTÓW ONLINE TJ. SZKOLENIA ONLINE ORAZ ZGODY ZABIEGOWE NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTU TOWARU. KUPUJĄCY KUPUJE PRODUKT NA WŁASNE RYZYKO ZE WZGLĘDU NA FORMĘ SPRZEDAŻY PRODUKTU ONLINE.
Zwrot urządzeń jest możliwy tylko i wyłącznie w stanie nienaruszonym, po użyciu urządzenia ze względu na specyfikę sprzętu nie można go zwrócić. Urządzenia muszą być dostarczane w oryginalnym opakowaniu. Dostarczenie urządzenia niezabezpieczonego może grozić utratą rękojmi i gwarancji.
Odbiór osobisty:
Urządzenia odebrane osobiście, po podpisaniu protokołu odbioru, również nie podlegają zwrotowi. W przypadku dostawy po stronie ESTE rezygnacja z odbioru urządzenia podczas dostawy będzie skutkowało obciążeniem za koszty transportu i szkolenia.